Siirry sisältöön
  • Hankkeen aikana toteutetaan kolme samansisältöistä koulutuspakettia, joihin otetaan 25-30 osallistujaa kuhunkin
  • Ensimmäinen koulutus alkoi 11/2021, toinen alkoi 4/2022 ja kolmas alkaa 27/9/2022
  • Tavoitteena on lisätä käytännön valmiuksia, siksi osa teemoista toteutetaan pienryhmätyöpajoina*
  • Jokainen teema rakentuu ennakkotehtävästä, opetuskerroista ja soveltavasta osiosta
  • Vout valita itseäsi kiinnostavat ja tarpeelliset teemat ja osallistua niihin
  • Koulutus järjestetään Turun ammattikorkeakoulun tiloissa ja osittain etänä Teamsin välityksellä


Ti 27.9. klo 9-12 Oman käyttöliittymäni tehokas hyödyntäminen
To 29.9. klo 9-12 Etätyö- ja etäkokouspalvelujen työkaluja
Ti 4.10. klo 9-12 Tehoavan esityksen luominen, ppt; Osallistujien esittely

To 6.10. klo 9-12 Verkkonäkyvyyden tunnistaminen ja parantaminen
Ti 11.10. klo 9-12 Hakukoneoptimoinnin pääkohdat
To 13.10. klo 9-12 Avainsanatutkimuksen tekeminen
Ti 25.10. klo 9-12 Facebook Business Manager työkaluksi
To 27.10. klo 9-12 Mainostekstien ja kampanjan luominen (Fb/Ig)
Ti 1.11. klo 9-12 Mainostekstien ja kampanjan luominen (GoogleAds)
Pe 4.11. klo 9-12 Sisältömarkkinoinnin mahdollisuudet

Ti 8.11. klo 9-12 Brändin luominen verkossa
To 10.11. klo 9-12 Visuaalisesti näyttävän sisällön luominen, Canva
Ti 15.11. klo 9-12 Hyvän verkkosivuston ominaisuuksia
To 17.11. klo 9-12 Verkkosivujen luominen WIXillä ja näiden esittely
Ti 22.11. klo 9-12 Monikanavaratkaisut 1
To 24.11. klo 9-12 Monikanavaratkaisut 2
Ti 29.11. klo 9-12 Digitaalinen asiakaskokemus
To 30.11. klo 9-12 Palvelumuotoilun työkaluja ja asiakaskokemuksen mittareita

Videon suunnittelu, tuottaminen ja tehokas levittäminen
Ma 19.9., to 22.9., ma 26.9. ja to 29.9. klo 9-12. Mukaan mahtuu 15 osallistujaa.
Erillinen ilmoittautuminen: kai.schleutker (at) turkuamk.fi, 040 355 0943

Digikoulutukset - 2. ryhmä

Lataa koulutuksen esite (PDF)

Ti 5.4. klo 9-12 Edu3003 Oman käyttöliittymäni tehokas hyödyntäminen (Lasse Lehtonen)
Pe 8.4. klo 9-12 Edu2004 Etätyö- ja etäkokouspalvelujen työkaluja (Lasse Lehtonen)

Tietokone ja kädet

Ti 12.4. klo 9-12 Edu3004  Verkkonäkyvyyden tunnistaminen ja parantaminen (Kai Schleutker, Lasse Lehtonen)
Ti 12.4. klo 13-15 Tavata  Vapaaehtoinen osallistuminen 1. ryhmän virtuaalimessuille
Ti 19.4. klo 9-12 Edu3034 Hakukoneoptimointi (Kai Schleutker, Lasse Lehtonen)
Pe 22.4. klo 9-12 Edu3003 Some-tilien avaaminen, GmB (Lasse Lehtonen)
Ti 26.4. klo 9-12 Edu2001 Kampanjan luominen (FB/IG, osallistujien esittely (Lasse Lehtonen)
To 28.4. klo 9-12 Edu3001 Sisältömarkkinointi (Jaana Merikallio)  12-14 EDU 1001 Dromberg Tule verkostoitumaan – Hanke tarjoaa lounaan ja Wappusiman!
Ti 3.5. klo 9-12 Etänä Brändäys sosiaalisessa mediassa (Elisa Laitinen)
Pe 6.5. klo 9-12 Edu2030 Visuaalisesti näyttävän sisällön luominen Canvalla (Elisa Laitinen)
Ti 10.5. klo 9-12 Edu2001  Julkaisualustat ja sosiaalisen median julkaisut (Lasse Lehtonen, Kai Schleutker)
Pe 13.5. klo 9-12 Edu2030 GoogleAds -kampanjan luominen, analytiikka (Kai Schleutker, Lasse Lehtonen)
Ti 17.5. klo 9-12 Edu2001 EliasHyvä verkkosivusto – sivuston visuaalinen ilme (Elisa Laitinen, Lasse Lehtonen)
Pe 20.5. klo 9-12 Edu3001 Kaarle Verkkosivujen luominen WIXillä ja näiden esittely (Lasse Lehtonen)
Ti 24.5. klo 9-12 Edu2030 Palvelumuotoilulla asiakaskokemuksen kehittämiseen (Telle Tuominen)

Ke 25.5. klo 9-12 Edu2030 Palvelumuotoilun välineitä ja asiakaskokemuksen mittareita (Telle Tuominen)

Ti 31.5. klo 9-12 Edu3034 Powerpoint tehokäyttöön (Lasse Lehtonen)

Pe 3.6. klo 9-11 Virtuaalimessut (ks. eri lohkosta ohessa)

Ti 7.6. 9-12 (Teams) Vastaa asiakkaan tarpeisiin avainsanatutkimuksella (Lasse Lehtonen).

To 9.6. 9-12 (Teams) Monikanavainen verkkoviestintä Osa1 – teknologiat ja kustannukset (Lasse & Albert Virtanen)

Ti 14.6. 9-12 (Teams) Monikanavainen verkkoviestintä osa 2 – sisällöntuotanto. (Lasse&Kai)

Lights

Virtuaalimessut 3.6.2022

Messuille lähteminen ja näyttelyosaston tekeminen maksaa monesti useita tuhansia euroja.
Nyt on mahdollisuus tutustua ja opetella käyttämään yhtä alustaa eli kompastella ihan surutta teknisten asioiden kanssa. Yhden alustan käytön opettelun jälkeen muiden alustojen käytön opettelu on helpompaa.

Voit toki tehdä pelkän profiilin, seurata esityksiä, verkostoitua ja osallistua keskusteluihin, jos et halua tehdä virtuaalista näyttelyosastoa.

Kahden tunnin aikana on monenlaista ohjelmaa (mm. yrittäjät esittelevät omat tarinansa ja oppinsa digitaalisissa ympäristöissä). Kannustamme lähettämään ja sopimaan tapaamisaikoja osallistujien kesken – tämä on verkostoitumista sekä samalla alustan käytön opettelua.

Miksi (virtuaali)messut?

Messuilla

  • Saadaan uutta tietoa
  • Verkostoidutaan -> myynti, kumppanuus, avunanto/-saaminen
  • Esitellään omia palveluja ja tuotteita

Merkkaa ylös kalenteriin!

  • Messut 3.6. klo 9-11
  • Koulutus digialustan käyttöön 19.5. klo 9-10.30 Teamsissa
  • Tekninen tuki: ma 23.5. klo 10-11 & ke 25.5. klo 13-14 & ma 30.5. klo 10-11 (kts Teams-ryhmästä linkki)

Digikoulutukset - 1. ryhmä

Lataa koulutuksen esite (PDF)

Ti 2.11. klo 9-12 tai to 4.11. klo 13-16 Oman käyttöliittymäni tehokas hyödyntäminen*
Ti 9.11. klo 9-12 tai to 11.11. klo 13-16 Etätyö- ja etäkokouspalvelujen työkaluja*

Tietokone ja kädet

To 18.11. klo 13-16 tai pe 19.11. klo 9-12 Verkkonäkyvyyteni tunnistaminen ja parantaminen*
Ti 23.11. klo 9-12 tai to 25.11. klo 13-16 GoogleMyBusiness ja sometilien avaaminen*
To 9.12. klo 9-12 Näkymiä ja toiveita vuoden 2022 koulutuksiin. Osallistujien esittelyt. 
Ti 11.1. klo 9-12 3029 Lovisa Sosiaalinen media: ammattilaistilin luominen ja perusteet (Lasse Lehtonen)
Pe 14.1. klo 9-12 3029 Lovisa Kampanjat verkossa – mitä kanavia, mitä voidaan saavuttaa? (LL)
Ti 18.1. 9-12 2003 Erik Sisältömarkkinointi verkkoympäristössä (Jaana Merikallio)
To 20.1. 9-12 2001 Elias Miten ja miksi brändäisin itseni? (Elisa Laitinen)
Ti 25.1. 9-12 2002 Ivar Erilaiset julkaisukanavat ja niiden hyödyntäminen (LL)
To 27.1. 9-12 2001 Elias Visuaalisesti näyttävän sisällön luominen Canvalla (EL)
Ti 1.2. 9-12 2002 Ivar Mainoskampanjan luominen (Google Ads) (KS, LL)

Lights

Pe 4.2. 9-12 3004 Josef Mitä tietoa verkkokävijöistä jää? (LL, KS)
Ti 8.2. 9-12 3029 Lovisa Hyvän verkkosivuston piirteitä (KS, LL)
Pe 11.2. 9-12 2001 Elias Sivuston visuaalinen ilme (EL)
Ti 15.2. 9-12 2002 Ivar Oman verkkosivuston luominen (WIX, LL)
Pe 18.2. 09-12 2003 Erik Verkkosivustojen esittelyä
to 3.3. 9-12 3004 Josef Palvelumuotoilu (Telle Tuominen)
pe 11.3. 9-12 1091 Hammarbacka  Palvelumuotoilu ja kumppanuudet (TT)
To 31.3. 9-12 Edu Hammarbacka Asiakaskokemuksen mittaaminen ja tiedon hyödyntäminen (TT)

 

Kuvituskuva sinimusta

Ti 1.3. 12:30 – 15:30 3003 Matias Erilaisia videoita – laitteet ja sovellukset (Taneli Ahtiainen)
ti 8.3. 12:30-15:30 1091 Hammarbacka Videoiden rakenteen ja sisällön suunnittelu (TA)
ti 15.3. 12:30-15:30 3004 Josef Videoiden editointi (TA)
ti 22.3. 12:30-15:30 Edu 3004 Josef Näkyvyyden saaminen videoille (TA)
Ti 29.3. 12:30-13:30 Edu1091 Hammarbacka Mitä videoiden analytiikka kertoo? (TA) / 13:30 – 15:30 virtuaalimessualustaan perehtyminen

To 31.3. 9-12 Edu1091 Hammarbacka Asiakaskokemuksen mittaaminen (TT)

Ti 29.3. 13:30-15:30 Edu1091 Hammarbacka Virtuaalimessualustaan perehtyminen
30.3.-11.4. Profiilin ja virtuaalisen messustandin rakentaminen, ohjausta saatavilla Teamsin välityksellä: ma 4.4. klo 13-14 ja ke 6.4. klo 10-11 ja 13-14 (kts Teams-ryhmästä linkki)
Ti 12.4. klo 13:00-15:00 Virtuaalimessut – tutustu muiden tarjontaan ja esittele omaasi virtuaalisesti!