Siirry sisältöön

Digimarkkinointi tiivistettynä lyhyeen oppaaseen

Digimarkkinoinnin ABC kuvaa markkinoinnin teemat selkeänä kokonaisuutena. Kai Schleutker, Lasse Lehtonen

Digitaalinen markkinointi koetaan usein hankalana alueena ja monen yrittäjän on vaikea päättää, mistä aloittaa. Digimarkkinoinnin ABC -opas selittää ja kuvaa digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksia ja termistöä.

Yrittäjä saa oppaan avulla kokonaiskuvan digimarkkinoinnista ja yksityiskohtaista tietoa useista eri digimarkkinoinnin osa-alueista. Opas selkeyttää digitaalisen markkinoinnin termejä. Oppaan avulla yrittäjän on helpompi puntaroida eri vaihtoehtoja, hakea lisää tietoa ja aloittaa kampanjointi.

Tiivis opas antaa näkökulmaa sekä aloittelevalle markkinoijalle että kokeneemmallekin lukijalle nykyaikaiseen digitaaliseen markkinointiin.

Oppaan sisältö muotoutui Digitaidot-koulutuksiin osallistuneiden yrittäjien esille nostamista haasteista.

Digimarkkinoinnin ABC on monipuolisesti käytettävissä oleva opas. Jokainen sivu toimii myös irrallisena kokonaisuutena ja opasta voi lukea sekä painettuna että pdf -versiona. Painettua versiota voit kysellä vuoden 2023 loppuun asti (Kai.Schleutker@turkuamk.fi).

Lataa tästä tulostettava versio!
Download the English version of the guide here!

Selaimessa luettava versio oppaasta

Digimarkkinoinnin ABC -opas on yksi Digitaidot – Digitaidoilla tiedolla johtamiseen -hankkeen tuotoksista. Hanke tarjoaa varsinaissuomalaisille yrityksille uutta osaamista digitaalisten välineiden ja alustojen käyttämiseen sekä verkosta saadun tiedon hyödyntämiseen. Hanke myös mahdollistaa eri alojen toimijoiden verkostoitumisen ja tätä kautta uusien ratkaisujen kehittämisen palveluihin ja tuotteisiin.

Hanke on järjestänyt koulutuksia digitaalisuuden aihepiireistä, alueellisia tapahtumia ja harjoittanut viestintää ajankohtaisista digitaalisuuden aiheista sosiaalisen median kanavissaan.

Hanke rahoitetaan REACT-EU-välineen määrärahoista osana Euroopan unionin COVID-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

 

Lasse Lehtonen, projektiasiantuntija, Turun ammattikorkeakoulu, toinen Digimarkkinoinnin ABC -oppaan kirjoittajista